Bebegim daha yeni 3 aylık oldu.tahlilleri 15 gün önce yapıldı.doktor sorun yok dedi.normalde bebegimi gece 3-4saatte bir emzirirdim hatta alarma gerek kalmadan kendi kalkardı.dün gece tlf içerde kalmış yanına uzanmıştım.bebegim 6-6,5saat uyudu:(doktorum sorun yok dedi ama.nasıl bir anneyim ben.bugun sanki hep uykusu var gibi.eşim yok diyor.gülüyor oyun oynuyor.ama banyo yaptırdık gözleri kapanıyordu.Allah rızası için aranızda yaşayan var mı anne sütü sarılıgını?neden gecmiyor.karnı halen sarı.uyandıgından beri sürekli emziriryorum.mama da verdim.ben anneliği neden beceremiyorum