Kızlar 2+1bir salonu oturma odası kadar olan bir ev aldık. Mutfagım boyu 3.90,eni ise 2.50.Benim evin aynından alan arkadaşım bir tarafı full tezgah karşısında ki diğer yeride buzdolabı yeri yaptı. Tezgah geniş olsun diye. Bende hepsi aynı tarafta olsun istediğim için kombide bizim tezgahın ucunda, onun yanına buzdolabı olsun dedim. Tezhahım biraz küçüldü. Mutfak masamın olduğu taraf boş olsun istedim. Acaba hatamı ettim bendemi arkadaşim gibi yaptırmalıydım. Bu evdede 3 , 4sene oturcam muhtemelen tayin çıkarsa dye fazla detaylı düşünmedim. Ama hala değişiklik yapabilirim daha çizim aşamasında mutfak dolap planı