Bende sezeryan sonrası taktırdım 5 aylık falan olduktan sonra takmıştım kendi doktorumda. Çok ağrılı bi işlem değil sadece ben bekarken çok az regl olurdum suan ona nazaran yoğunlaştı şöyle anlatim kafanızda soru işareti kalmasın ben bekarken 3 gün sürerken şuan 4-5 gün sürüyor onun dışında bi problem yok sadece 1 ay dikkat etmek gerekiyormuş yerine tam oturması için kontrole gittikten sonra gelme 1 yıl problem yok demişti