hepyerdeyizz Kendim yaptım 4 aylık bebeme çok darda kalmistim durduramaidm tavan delikti zaten kendim yaptım 😂😂
hepyerdeyizz Pembepremses24 yap yap 😂😂Valla perişan oluyidum iyi kötü baya işe yaradı iki üç kez bozdum falan ama olsun😂😂😂
hepyerdeyizz Pembepremses24 😂😂ya ben yaptım bı küçük oldu biraz bindirdim baktım çocuk Sigmuyo bozdum birinide öbür bebemin kafasına çarptı diye bozdum falan😂😂😂Aldım dört tahta bı dikdörtgen çaktım Yamukta olsa 😂 bide eski kundak diktim çukurlu cekilde dört ucunada ip oldu bitti😂😂