Merhaba herkese,
Bebeğim artık banyo küveti için çok büyük, sürekli bir yerlerini çarpıyor. Kucakta yıkamak çok zor oluyor kaymasından korkuyorum. Banyo oturağı almayı düşünüyorum ama almadan önce sizlere de sormak istedim, işe yarar mı sizce ya da başka önerileriniz var mı?