muzikcianne Bebeğim her beslenmesinde kustuğu için radyoloğa gidip mide ultrasonuna baktırdık ve yavaş sindirim gösterdiğini söylediler, çocuk gastreontoloğuna yönlendirdiler. Böyle bir problemi olan var mı? Süreciniz nasıl ilerledi