Yeni doğum yaptım sezeryan şekilde. Ama bir türlü toparlanamıyorum. Kendimi ruh gibi halsiz bitkin hissediyorum. Geceleri aniden uyanıyorum kalbim duruyormuş gibi oluyor. Gün içinde aşırı sersemim sürekli bayılacak hissiyatı oluyor. Daha 4 gün oldu acele mi davranıyorum acaba?