Geçen hafta oğlumun pipisi tıkandı mecburi sünnet dediler. Dün gittik sünnete asla bayıltmadı doktor ömrümden ömür gitti çok kötü bir travma yaşadım resmen üstüne bize adam akıllı bilgi vermedi eve geldik biraz hareket etti tabi uyuşukluktan anlamadık kanamış sonra ağrı kesici etkisi de gidince çok ağladı dünden beri yatıyoruz. Batikon falan sürdük krem falan vermişti dünden beri asla kalkmadı nasıl canı acıdıysa bugün sabah baktık çok şişmiş doktor normal dedi ama içim hiç rahat değil böyle mi oluyor sizde nasıldı