ikikedibirbebek ben yavaş yavaş azaltarak ilerledim ama kesinlikle kararlı olmak gerekiyor ilk 4 gün çok zorladı ilk akşam 1 saat uyumadık sonra azalarak bıraktı ama diş sürecine girince başa sardık su içip bazen uyuyor bazen meme diye ağlıyor pişpişliyorum vermiyorum yine de memeler uyuyor karanlık diyorum ama 6 buçuk gibi dışarıyı gösterip istiyo emiyor 8 gibi kalkıyoruz emzirmezsem uyumuyor sonra uykusunu alamayınca zor oluyor