Bebeğim 2 aylık anne sütü alıyor sadece saçımı boyasam bir sıkıntı yaşar mıyız
irem5286 ben 5 aylıkken boyamistim valla
irem5286 Doktorum sıkıntı olmaz demişti bana
irem5286 ben 40ım çıkmadan boyatmıştım
Üsttt