O kadar çok övüldü Philips yerine bunu aldım ama kenarında akıtıyor bu ne sacmalik ya sinir oldum 500 600₺ çöp mü şimdi iade almazlarsa 🤷🏼♀️ kullananlar akitmuyor diyenler nereden aldınız suluk mu sahte acaba Hepsiburada butcemegore hesabından aldım puanı en yüksek olan oydu. Yatağın üstünde kalmış yatak sırılsıklam akmista akmış ben görene kadar yani öyle bir damla iki damla değil