cansuakta bence fazla bile veriyorsunuz belki hazmedemedipi için ağlıyordur çünkü bende öyle yaptım her agladıgında meme verdim aç kaldıgını düşünüp mama bile alıp verdim ilk zamanlar doktorum kızdı obez yapıcaksın diye aglıyo ac galiba dedim seni istiyodur gazı vardır başka sebepten olabilir dedi bebeginle ten teması kurmayı dene canım ama kesinlikle aç değildir o mamaya çünkü midesi küçük çok verip midesini iyice genişletme derim