Kızlar şimdi benim adetim gecikmisti 5 gün sonra test yaptım 3 tane tek çizgi çıktı akşamına kan verdim 2.0 cikti beta 8 gün gecikmeden sonra kanamam oldu şuan az birsey sizce yerlesmemidir yoksa adet mi oluyorum adete yakın yerleşme olur diyolar ama 8 günden sonra yerleşme olur mu yani gebelik var mıdır bu durumda yok mudur