Benim oğlum 5 buçuk aylık sadece anne sütü ile besleniyor
Normalde 4.5 aya kadar geceleri uykusunda max 2 kere uyanırdı ve kesintisiz 5-6 saat çok rahat uyurdu.
Son 2-3 haftadır sürekli gece 1-1.5 saatte bir meme istiyor kucakta krize giriyor sadece memede sakinleşip geri uyuyor
Bazen bağırarak bazen ağlayarak uyanıyor ve gece sürekli uyanıp meme istiyor.
Bu durum gelişimsel bir süreç mi? Düzelecek miyiz yoksa meme alışkanlık yapacak diye çok korkuyorum ama başka türlü sakinleşmiyor
(Emzik tutmuyor doğduğundan beri baya denedik ama almadı)