Kizim 27 aylik
2 yasina 1 ay kala emzirmeyi kesmistik
Nerdeyse 4 ay dolmak uzere ,az once durduk yere sag gogsumde bi ıslaklık hissettim baktim bir damla sut geldi sonra diger gogsumu sıktım baktim ondan da geliyo,ilk defa boyle bisey oldu cok sasirdim
Hamile falan olma ihtimalim de yok reglim daha dun bitti neden boyle olmus olabilir ki