Kızlar selam ben de burdan giriş yapayım. Ben ekran açmıyorum, çok çok mecbur kaldığımda 3-5 dk en fazla. Yani sıfır ekran diyebiliriz. 15 aylık erkek bebeğim. Bol bol konuşuruz oyun oynarız. Göz teması çok iyi bay bay yapıyo alkış yapıyo. Cici yap diyince cici yapıyo. Al ver gel gibi basit komutları anlar ismine bakar.. oyuncaklarıyla amacına uygun oynar, kitapları sever.. parmağıyla göstermeye de başladı artık kitapları.. ama hiç anlamlı kelimesi yok doktor çok önemsemedi ama ben takıyorum biraz ya