Mlk39 Kızlar sabahları kahvaltı edemiyorum saat 12 de olsa yiyemiyorum ama karnımda çok acıkıyor benim gibi olan varmı ya neden böyle oluyor acaba
GezginPaNDa Mlk39 ben de kahvaltı sevmem . Bana kalsa 2 gibi yerim . Ama çocuk için mecbur erkenden hazırlıyorum
Mlk39 GezginPaNDa bende hazırlıyorum oğluma yediriyorum aç aç geziyorum sonra çok halsiz düşüyorum 🙂↔️🙂↔️🙂↔️
Alparslanmom__ Kahvaltı benim için vazgeçilmez ya hemde bebeğim için ayakta durmam lazım yoksa çok güçsüz halsiz oluyorum sinirli oluyorum. Geçen aç kaldım oğlum kahvaltı yaptırmadı bana elim ayağım titredi
Mlk39 Alparslanmom__ bende öyleyim aslında kahvaltı yapardım ama şu 1 aydır böyleyim yiyemiyorum tansiyonum düşüyor halsiz oluyorum