Benim bebeğim de 13 aylık olmak üzere. İlk dişlerini çıkarıyor. O da sizinki gibi hiçbir şey yemiyor. Hem üzülüyor hem de geriliyorum. Mızmızlığının birazı da açlıktan, biliyorum. Öğlene kadar sıfır yemek. Meyve severdi, onu da bıraktı. Annemin yaptığı erişteyi sevdiğini fark ettim, birkaç gündür gün aşırı yapıyorum ve sadece biraz onu yiyor. Allah bize sabır versin.