Otizm sonradan olan bişey değil, otizm doğuştan olur. Otizm gibi belirtiler varsa o sanal otizmmiş yada yazdığınız gibi uyaran eksikliği olur mesela ekran izliyorsa yada elinde telefona bütün gün bakıyorsa. Ben önceden ekranın bir çocuğa bu kadar zarar verebileceğini bilmiyordum hatta çocukların tv izlemesinde bi sıkıntı yok diyip savunuyordum ekran izleten anneleri de artık öyle düşünmüyorum. Eğer ekran varsa hayatınızda en en en hızlı şekilde çıkarın hayatınızdan ekranı, hemde hepsini. Tv, telefon ve tablet. Bunlar çocukların gelişimlerini durduruyormuş çünkü iki insan karşılıklı konuşunca ikisi de birbirinden bi bilgi yada herhangi bişey alabiliyormuş fakat çocuk ekran başında o hızlıca haraket eden animasyonları görünce hiçbir bilgi alamıyormuş ve öylece bakıyormuş ve bu yüzdende uyaran eksikliği oluyormuş tvden bişey öğrenemediği için.