Aynisina 10 eklersek benim kızı tanimlamis oluruz. Yerli yersiz aglama krizleri, asiri çekingenlik, sürekli mizmizlanma ve her seyi isteme, asla sabredememe, vurma, çığlık, sürekli bir yerim ağrıyor diyor, surekli laf yetiştirme çabası var, asiri mutsuz girdigi cogu ortamda aglamaya bir sebep bulur. Bende de esimde de sabir falan kalmadı, yersizce ağlamaya baslayinca başlıyorum bağırıp çağırmaya agzima geleni sayıyorum ve bakin ben cok sakin bir insanımdır ama bıktım. Mahalle bile bikti bizden bir cocuk sabahtan aksama kadar hep aglar mi, ben annelik mi edemiyorum delirecem artık