momofanangel Ahsenveannesi aynen benim de 3 buçuk ay oldu hala yok korkuyorum bir kaç kez korunmaz ilişkimiz olmuştu😳 ama ebemiz 6 aya kadar normal demişti
MirzaVeAnnesi Ahsenveannesi ben 13 ay bitmişti hasta oldum bazıları emzirme bitene kadar olmuyor canım rahat ol 🥰
Deletedmom94 Ahsenveannesi 5 buçuk ay oldu doğum yapalı bendede yok hala, karnımda şişlik var gibi hissediyorum sanki gelse rahatlayacam. Ne kadar korunsakta insanın aklına hamile miyim diye gelmiyor değil 🙄
Mrveaa Benim 4 ay oldu hep ayın 21inde lekelenme oluyordu bu ay olmadı bende İnternete onu araştırıyorum
Hafize90 Doğum yapalı 4 ay 25 gün oldu ve yeni adet oldum. Emziriyorsanız 1 yıla kadar olmamak normalmiş.
Aysemirac Beş ay önce dogum yaptim ve 1 hafta önce adet oldum endiselenmenize gerek yok emziriyorsaniz 6 aya kadar normal olmamanız
Merve5837 bende dört gözle o yolu bekleyenlerdendim ve dün itibariyle oldum 5 ay 17 gün sonra olmuş oldum kısaca ☺️
Sibel_ismet Ahsenveannesi ben A6 ay önce doğum yaptım ben hala olmadım belki bu kontrole giderim dikişler ve rahim için 😕
Aysemirac Ahsenveannesi hiç stres olma sakin ol akısına bırak sen stres oldukca zaten olacagı varsada gecikir ama bu durumu cok kafaya takıyorsanız bi kadın dogum uzmanına görünün isterseniz en iyi bilgiyi o verir size içinizi ferah tutun
Merve201119 Ahsenveannesi ben Doğum yapalı bir sene bir ay oldu tam ama daha gelmedi ve bu zaman içinde hamilede kaldım adet görmeden kürtajda oldum daha gelmedi doktorda gittim bir sorun yok dedi bekliyorum bakalım ne zaman teşrif edecek😀