Ben adetim bittikten sonra başladım olduğumuz yerin eczanesinde baska olmadığı icin farklı bir marka kullanıyordum bu ay kullandım ilk defa kullandıktan 1 hafta sonra tekrar adet oldum 21 gün oluncada bıraktım ama az az lekelenme oluyor bırakalı 1 hafta oldu peçeteye gelecek kadar bir lekelenme ama hala devam ediyor