mamacitaa_ onunla ve prezervatif ile korunuyordum 14 gün gecikti belirtiler var ,test yaptım dün akşam ilk testim çok silik bazen üç çizgi bile geliyordu gözüme dedim bozuk hemen arkasından bir test yaptım direk negatif çıktı kan vercem ,ama hiç istemiyorum,gecikme halsizlik,ateş ,ve ishal kaç gündür ishal durmuyor dedim acaba normal hastamiyim ,bilemiyorum ama gebe değilsem ,3 yöntem ile korunacam suanki korkumu bilemezsin