1momm2baby benim kızım doğar doğmaz küveze alındı 6 gün kaldı eve getirdik 1 gece evde kaldık sabahına bezini değiştirirken idrarında kan gördük hemen apar topar hastaneye gittik 1 gece gözlem amaçlı kaldı yoğun bakımda doktorun bana dediği bazen yetersiz beslenmeden, bazen yoğun bakımda kaldığı için idrar tahlili yaparken tahriş olma durumundan, bazen de kız bebeklerinde hormonal durumlardan dolayı idrarında kan olabiliyormuş öyle söylemişti. Gerekli tüm tahliller yapıldığında hormonlardan dolayı olduğu ortaya çıktı normal bi durum olduğunu belirtmişti. Ama tabi 1 gece boyunca gözlem altında tutuldu. Siz yinede en iyisi doktorunuzla görüşün mutlaka içiniz rahat etsin