20 günlüğüz kan testi yapıldı bütün sonuçlar negatif. Ama ikinci haftada kan ve mukus görüldü kakasında makat çatlağı ve Kanada azıcık enfeksiyon var denildi, ben kendimce diyet uyguluyordum test sonuçları gelince bıraktım şuan sadece gazı var sürekli ıkınıyor kakasıda mukus yok gibi ama iplik gibi uzuyor bazen. Sorum şu ki emin olamıyorum gazı süt alerjisinden mi yoksa klasik bebeklerde ki gaz sancısımı bilemiyorum böyle testte güvenmeli miyim yoksa devam mı etmeliyim diyete, bebeğinde süt alerjisi olupta kan testi negatif gelen var mı