Cuma günü ateşimiz devam ettiği için doktorumuza gittik cep 18 çıktı kusma ishalde eşlik ediyordu serumla cumartesi gününü rahat geçirdik ateş olmadı kusmada olmadı ishal devam ediyordu . Fakap bu pazar sabahı 6 dan beridir kusuyor motis veriyorum kusuyor gaviskon veriyorum kusuyor su içiyor beş dk sonra kusuyor şimdi uyudu 17 aylık doktorumuza yazdım . Ama iyice panik oldum neden kusma devam ediyor zimaks anbyotik veriyorum bugün ikinci günümüz ama onu bile kustu şaşırdım kaldım korkuyorum ne yapmam lazım tekrar Dr yazdım . Özele götürüyorum kendi doktoru özelde bugün tatil acaba devletemi götürsem