mervegezginci Bebeğim 11 günlük anne sütü ve mama ile besliyorum ama bir türlü sarılık geçmiyor dün mama hiç vermedim sadece anne sütü ve sık sık emzirdim sanki bugün arttı gibi yüzünde sarılık bilmiyorum önerileriniz neler
cihanm mervegezginci mama da verin ikisini de bol bol verin kakasiyla atsın sarılığı saatte bir besleyin Bir de altın varsa sizde yüzük küpe kolye bilezik hiç fark etmez bir kase suyun içine koyun birkaç saat kalsın içinde o suyun içine bez bandirip bebeğin yüzüne boynuna falan sürün su azaldıkça üzerine ekleyin 2-3 saatte bir sürün suyu benim o şekilde geçmişti
eceee111 Bol bol emzir bende 2 2.5 ay çektim sarılıktan mamada vermedim saat başı 2 saatte bir emzir geçer Allah’ın izniyle
mervegezginci eceee111 sürekli emziriyom zaten ama sanki tem emzirme yapımca artıyor gibi mama da verince azalıyor gibi