PapatyaMom_ Bebeğim 11 günlük emzik verirsen memeyi bırakır diyorlar doğru mu acaba korkuyorum meme reddine neden olur diye
newwmommy PapatyaMom_ ben doğar doğmaz verdim benimki de 12 günlük meme de alıyor emzik de alıyor emziği genelde uyku geçişinde kullanıyorum büyük kolaylıkla oluyor
hnur59 PapatyaMom_ ben de öyle düşünmüştüm korkmuştum zor zahmet 20 gün geçsin bari diye bekledim.. boşuna beklemişim, emzik ver meme reddiyle alakası yok emen bebek her türlü emiyor zaten. Emziğe alışsın büyük rahatlık.
hayalperest2310 PapatyaMom_ hem bebek için hem anne için büyük rahatlık ilkinde hataya düşüp vermedim bin pişman oldum 2.si yolda doğar doğmaz vereceğim
1tosbikinannesiyim PapatyaMom_ uykuya geçerken veriyordum onun dışında benim oğlumun aklına gelmiyordu hiç
cihanm hnur59 bence de 20 gün bekleyin ne olur ne olmaz Doktorlar ilk 20 gün vermeyin diyor memeye alışsın diye
arslndln İlk günler vermezsen sonra almıyorlar bende doktoru dinledim 1 hafta sonra verdim almadı kızım şuan 8 aylık asla kabul etmedi emziği çokta takmadım bırakmasıda ayrı dert çünkü 🙃
ikibaloglanannesi PapatyaMom_ İlk oğlumda 1 haftalık iken verdim. Bırakmamız zor oldu 27 aylık iken bıraktı. İkinci oğlum şu an 4 aylık sadece uyku esnasında alıyor uykuya dalınca kendi bırakıyor bağımlısı değil.
benanok Bir aylık bebeği var emzik kabul etmiyor bir damaklı emzik birde ucu yuvarlak denedim Ara ara denemeli miyim kabul etmeyecek gibi hep memede uyumak istiyor
bizdejantikizlardik benanok Denemelisin bence. Benim kızım da 3 aylık olduğunda anca kabul etti. Onu da emziğinin içine anne sütü enjekte ederek alıştırdım 🥲
Niyesordunbucevabi PapatyaMom_ 3 çocuğuma da verdim meme reddi yapmadı sadece uykuları etkiliyor mesela emziğe alıştığı için uyurken emzik düşünce uyanıyor. Ama tabi ki emzik az da olsa rahat ettiriyor insanı
didoece PapatyaMom_ ben hiç vermedim verene saygı duyarım ama ben gereksiz olduğunu düşünüyorum mememi emzik yapmasını tercih ederim . Herkesin bakışı farklı tabi. Red eden bebek de var emzikten sonra etmeyen de var ama bilemezsin risk neticede sen nasıl istersen öyle yap.