gokcesmom_ Kızlar merhaba, 2 numaralı mamaya geçiş yaptık fakat kızım 180 ml içebiliyo. 1 no.da mamanın arkasında belirli ölçüler vardı. Ama 2 no.da sadece 210 ml için ölçü var. Sadece 210 mu yapmam gerekiyor ? Kafam karıştım yardımcı olursanız sevinirim 🥰💖