elifozkan 12 aylık bebeğim ne yerse kusuyor dün serum taktırmıstık iyi olmustu şimdi yine kötüleşti cok üzülüyorum ishalide var nasıl geçecek deneyimleyenler yazsın ne olursunuz
Aklimideliricem Ben öyle olduklarında ayaklarına çorap giydiriyorum bide eski usül nane kaynatıp limon sıkıp içiriyorum baya etki ediyo benimkilere