Arkadaşlar merhaba kızım iki yaşını geçti ancak Demir seviyemiz halen düşük şimdiye kadar Bestiron kullandık bir sorun yaşamadık. Doktor yeniden başlayalım dedi ama bu sefer damla ishal yaptı doktor Vitus Demir damlası al o zaman dedi. Aranızda kullanan var mı tadı nasıl rahat içebiliyor mu bazı damlalar dişlerde leke yapıyor bu problem var mı