Kızlar 6 aylık oldu. 4. Ay başladı atak dedik, sonra sıcaktan dedik sonra 5.5 ayda ilk dişi çıktı ondan bi hafta sonra ikinci dişi çıktı şimdi iki dişi de var havalar da çok sıcak değil ama çocuk en iyi ihtimalle 2 saatte bir uyanıyor niye ya ne zaman düzelecek ya da düzelmeyecek mi alışkanlık mı yaptı acaba ? Doymuyor mu diye düşünüyorum mama veriyorum gece uyumadan onda da en fazla 3 saat duruyor. Gece hiç yoksa 4-5 kez kalkıyor ve memeye gelmeden de uyumuyor.