Anneler merhaba
5 aylık bir bebeğim var geceleri sürekli uyanıyor ve ağlıyor . Gündüz uykusu genelde 2 şer saat 2 kere bir de kısa uyku yapıyor gündüz 2 saatlık uykular yaptığı için mi yoksa biz atak ya da bir diş süreci mi geçiriyoruz. Gündüz o 2 saat uyuması süresinde hamağında sürekli sallanmak istiyor kaldırdığım zaman yine ağlamaya başlıyor. Akşam en geç 8 gibi gece uykusuna geçmek istiyor ve 5 den sonra uyutmamaya çalışıyorum. Ama gece uyumama sebebini anlayamıyorum sabah 5 gibi tamamen kalkıyor bir taraftan ev taşıma sürecine girdim uykusuz kalmak çok yıpratıyor. Bana önerebileceğiniz şeyler var mı ? Bebeğim mamayla besleniyor uykuya mamayla geçirmiyorum