nnoktaa
Kalabalıktan kalabalığa değişir. Eğer size saygı duyan, kararlarınıza saygı duyan bir kalabalıktan bahsediyorsak evet kolay ve güzel olacaktır. Aksi halde çok yıpratıcı olur. Çok okuyoruz görüyoruz alerjik 6 aylık bebeklere çilek yediren dayılar, ekransız büyütülen 1 yaşındaki bebeğe tablet veren babaanneler, çocuğunu disipline eden anneye ‘kızma benim çocuğuma, bırak yapsın’ diyen anneanneler… Böyle bir kalabalık dezavantaj olacaktır.