Mmutluanneee Kizlar bebegim 1 ay 22 günlük 37 haftalik ve 2300 dogdugu icin premature denildi kucuk dogdugundan dolayimi sarilik bu kadar uzun sürdü?sarılık hala gecmedi hastanede yatacak kadar yuksek degil ama bn korkuyorum evde nasıl geçer yardimci olur musunuz?
ayliz4555 Mmutluanneee Bol bol emzir bizdede çıktı geçen hafta gittim dedi halen ten rengi sarı ama sıkıntı yok dedi emzirdikce değişir rengi
etuerk Mmutluanneee ilk oğlumda 2 3 ay kadar sürmüştü tamamen atması korkamayın sürekli emzirmeye devam edinn
suheyla92 Mmutluanneee surekli emzirin sutunuz yeterli değilse mama baslamaktan cekinmeyin sarilik idrarla atilir dolayisiyla bol bol beslenmesi lazim
Kaymakliiball Mmutluanneee hiç bişey yapmana gerek yok sadece bol bol ve sık sık emzir benimki 42 günlükken geçti sakın şekerli su felan içir diyeni dinleme daha küçük çünkü geçmiş olsun benim oğlumda 36 haftalık 2500 doğdu sadece emzirdim o kadar geçiyor merak etme 🙏🏻♥️eğer süt az falan geliyorsa da lütfen emmeyecek diye düşünceye kapılıp mama vermemezlikte yapmayın verin günde 2 3 defa idrarla atılıyor çünkü stres yapma sütün etkilenmesin canım
mervegezginci Kaymakliiball bana da fikir oldu bu çok teşekkür ederim benimki de 12 gün oldu ama hala geçmiyor bazen azalıyor gibi sonra geri başlıyor anne sütü ve mama veriyorum sık sık emziriyom
esrabarann Mmutluanneee anne sütü sarılığı deniyor buna. Bende yaşadım yaklaşık 2 buçuk ay sürmüştü. Bende böyle endiselenmistim ama bazı bebeklerde olabiliyormuş bizim sutumuzdeki bir bileşenle bebeğin bagirsagindaki bir bileşen tepkimeye mi giriyormus ne net hatırlamıyorum şimdi. Ama ekstra yapacağın tek şey emzirmek yavaş yavaş alışacak vücudu hiç korkmana gerek yok 🙏
Kaymakliiball mervegezginci benimde öyleydi kuzum merak etme geçecek 😇 uzamış sarılık olmuştur hastaneye yatacak kadar değilse endişelenme geçecek elbet 💕🙏🏻
ebruhasturk Mmutluanneee benimkiside yüksek derecedeydi sonradan oldu. Kesinlikle bol bol emzirme önemli.
acemiaanne Mmutluanneee Benim bebeğimde yüksek sınırda sarılık oldu o zaman yenidopan hemşiresi sarılık en hızlı mama ile atılır demişti
lemanns Tek çare süt. Emziriyorsanız sık sık emzirin . Korkmayın bide hemen geçen bişey değil zaten. Bebegımden tamamen 3,5 ayda gectı. Ama ilk zamanlar gece her saat başı uyanıp emziriyordum