Kızlar 7 aylık kızım bugün akşam yeşil kaka yaptı aktını değiştirdikten bir süre sonra aşırı ağlamaya başladı altını açtığımda özel bölgesi kızarık ve şişmiş , sudokrem , bepantol, en sonunda kantoron yağı sürdüm ama hala şiş kızarık çiş yapınca ağlıyor silerken ağlıyor başına gelen var mı ? Ne olabilir yarın bebeğine kuran okutucam ve çocuğumu tutarken bacakları bile yan yana gelse ağlıyor