Senayasya Dün ilk kez bu mamadan aldım anne sütünd en yakın mama dedi çalışan kız fikirleriniz neler kızlar?
[silindi] Senayasya evet cok guzel bı mama ama sankı tok tutma ozellıgı daha zayıf gıbı geldı bana bebegım o mamadan kullanırken cok daha fazla bıberon mama ıctı
Bertug_bebek Canım kolık varsa bebelac ac kullan yada aptamil comforfil kullan Bn oyle yaptım bu ıkı mama en iyisi