Ben de kullanıyorum ama yalnızca zor durumlarda. Yani ayda bir küçük kutu bitmiyor. Sorduğunuz kriter nedir bilmiyorum ama doğduğundan beri verirsem bunu veriyorum haliyle yiyor anne sütü ve bu mama dışında tat bilmediğinden. Alırken içerisinde Palm yağı olmayan yalnızca buydu ve keçi sütü ile yapıldığı için almıştım. Keçi sütü inek sütüne göre daha yakın anne sütüne.