eceee111 Kızlarr bebeğim 3 aylık ama 36 da doğdu neyse çişli bezi 4 oluyor en fazla kilo alımı iyi maşallah evde hep klima açık dışarı çıkmadığımız sürece terlemiyorda 4 bez normal mi acaba
Miniminnoss Su bez olayıni hic cozemedim benimde bebisim 3 aylik kenarda bekliyim bilen birileri cikar belki