Ecenur0 Merhaba oğlum 3 Kasım da tam 3 yaşında olucak çalışmak istiyorum ama çok kararsızım kreş için küçük mü hiç ayrılmadık hiç bırakmadım kimseye kafam çok karışık
cemreninannesi_ Ecenur0 anaokuluna başlasın bir iki ay alışsın öyle başlayın ben öyle planladım alışmazsa iş yerinde de sorun olmasın 3 yaş küçük değil tuvalet alışkanlığı kazandıysa güzel konuşuyorsa bence..
pinko_ Ecenur0 sen gene iyi ben çalışmak için 2 yaşına gelmesini bekliyordum şimdi sen böyle diyince 2 çok küçük geldi 😆😆bu arada devlet anaokulları 4 den alıyorlar kreşlerde 2 den başlıyor diye biliyorum
Liliyy Ecenur0 çalışmıyorsan mecbur değilsen küçük 4 yaş 5 yaş uygun bence kendini daha çok ifade eder bişey olduğunda 3 yaşında daha olayları kavrayamaz
Nurdaneymen Ecenur0 kardeşim kreşte sadece staj gördü abla yeğenimi kreşe vermeni istemezdim dedi tamam oyun falan oynuyorlar ama yemeklerini düzgün yiyemiyorlar tuvalette hijyen sıfır uyku saati geldiğinde uyuyamiyorlar sadece arkadaşlarıyla oynamaya çalışmayi öğreniyorlar diyor hani o da cahil sayılır okuyor sonuçta ama bilmiyorum dedikleri beni etkilemişti
Seda_korkmaz06 Alazzz pinko_ merhabalar canım bende Gölbaşındayim ve devlet okulu 3 yaş kreşi var kayıt ettirdim kızımı 4 yaş değil yani devlet
morbulutlu Okul öncesi öğretmeni olarak yorum yapıyorum Değil Davranışlar 3 yaştan itibaren bence daha hızlı şekilleniyor düzene giriyor Sosyalleşme,kural,hatta yemek yemeye bile aşırı olumlu etkileri oluyor
morbulutlu morbulutlu güvenilir bir yer bulabilmek önemli Hangi şehirdesiniz size önerilerde bulunmak isterim🥰
MademoiselleZengin55 morbulutlu Tesadüfen okudum yorumunuzu.38 aylık oğlumu 3 hafta önce kreşe başlattık.Bende öğretmenim,işe başlamam gerekiyor ama giderken ağlıyor 🥹bende vicdan yapıyorum…Sizin yazdıklarınızı okuyunca biraz daha içim rahatladı🌼🌸
adaatuna Ecenur0 ben 2 yaşında yarım gün başlatmayı 3 yaşında tama geçmeyi düşünüyorum bence erkek değil
morbulutlu MademoiselleZengin55 vicdan yapacak bir durum yok bizler çocuklarımızın geleceği için çalışıyoruz biraz da🥹💙💙
malimusavirhanim Ecenur0 benim kız 29 aylıkken başlamıştı çok iyiydi yani etkinlikler vs bir ton şey öğrendi çok fazla olumlu yönde şeyler kattı okul. Şimdi evde mesela çok canı sıkılıyor
dnzdnzdnz Ecenur0 valla önceden küçük derdim ama şimdi 1 yaşında pes ettim. Orada etkinlik vs katkı sağlar. Evde ne yapsak canı sıkılıyor. Yani iki üç saat yeterli zaten maksat değişiklik olsjn. Bana erken ama ilerde net vericem
Ecenur0 Bende okul öncesi öğretmeniydim özeller çok farklı yani iyisini bulmak şans işi diyebilirim. Oğlumu oyun grubuna götürüyorum haftada 2 gün eğer orası ebeveynsiz alırsa orayı düşünüyorum ama çok kararsızım kayınvalidem biraz değişik bir insan ona vermek istemiyorum
Ecenur0 Çalışmak istiyorum maddi yönünü geçtim psikolojik olarak çalışmak istiyorum ama oğlum dan hiç ayrılmamak beni çok etkiliyor ya bir sene daha dırucam bilmiyorum