mavislerinannesi0 çok üzüldüm okuyunca :( öncelikle kendinizi yalnız hissetmeyin sizin geçtiğiniz benzer yollardan geçen birçok kadın oldu, gereken neyse yaparak siz de üstesinden gelebilirsiniz. İlkini zaten emzirmişsiniz o yüzden süt meselesinde oldukça tecrübelisinizdir. Sütünüz 25 cc kadar bari geldiyse tamamen kesilmediği anlamına geliyor bu iyi bir şey. Maddi durumunuxa göre hemen bir pompa alın, ilki hareketli ona bakmaktan kabloya bağlı kalamam derseniz şarjlı giyilebilir olanlardan alın ve bol bol düzenli sağım yapın. Düzenli sağımla artmayan süt görmedim ben. Siz emzirmenin konforuna ilkinden alışmış olabilir ve pompa işi belki size meşakkatli gelebilir ama bence gelmesin. 2-3 saatte bir takıp takıp sağdığınızda artacak bir aya kalmadan. Bir de bestlak damla ile solgar breweres yeast kullanın. Bunları yapınca inanıyorum ki artar. Bir de dertlenmemeniz lazım :( kim sıkıyorsa canınızı düşünmemeye ve görüşmemeye çalışın