Papatya5801
bizim okulumuz ilk kez geçen dönem faliyet gösterdi yeni yapılan bir okul ve ilk öğrencileriydi.
iki farklı sınıf vardı.
- Sabah 09.00 - 14.00 arası
Diğeri kulüp sınıfı sabah 08.15 - 17.15 arası
Kızım diğer dönem 09.00 -14.00 olanına gitti 5 saat okulda kaldı. Ama yetmedi daha fazla okulda kalmak istiyordu.
Bu dönem kulübe yazdırdım tam gün okulda kalacak.
Çiş ve kaka konusunu halletmiş olması gerekiyor öğrencinin ⅘ yaş itibari olması gereken o zaten.