mom97X her çocuk bir değil büyük oğlum 9 aylıkken tutunuyordu 10 aylık yürüyemeye başladı ikincisi 10 aylıkken aslında heveslendi yürüdü yürüyecek diyorduk ayağa kalkıyordu 2-3 adım atıyordu düşüyordu hevesleniyordu ama emekleyeme başlayınca bidaha yürüme girişimi olmadı 15 gün sonra 1 yaşına girecek ama hala yürümüyor her yere emekleyerek gidebildiği için artık yürümeye pek isteği yok gibi