beyziii42 2 ay 3 günlük 120 vermeye çalıştım 2 3 gündür normali odur diye 120 içiyorsa 2 saat sonra 60 içiyor 2 saat sonra 40 içiyor asla duzen tutturamadım siz yazana kadar 90 diye iştahsızlıgı mı var acaba diye icimden geciriyordum, ama benim cocugumda 105 veriyordum 3 bucuk kaşıktan cok rahat oluyordu yada 90 düzenliydi yani , 120 ye gecince butun duzen bitti bende 100 veririm artık 120 denemem asla, kusuyor sonra içtiğide gidiyor doyuralım az mı derken içtiğinden de ıolmayalım bence gecede 2 de uyuyor sabah 6 ya yada 8 e kadar uyudugu oluyor uyandırmıyorum acıkınca kendi uyanıyor dun sabah 8 de uyanan cocuk bu gece 5 de uyandı acıktıgı ici. Yedi geri uydu belki sadece sabah ilk öğünü 120 yaparım