Kızlar bebeğim 2 ay 23 günlük mama veriyorum (birçok sebepten ötürü)
Şu an 3 ya da 4 saate bir 90 ml alıyor çok mu az mı bilmiyorum gece uyanmaları nasıl olmalı siz nasıl ilerliyorsunuz ben gece uyanmadığı sürece beslemiyorum ama umarım kötü yapmıyorumdur yani beslenme süresi ⅚ saati bulabilir mi