Kızlar selamun aleyküm
Oğlum ıkı yasında kızım beş yasında bağışıklık düşük çünkü deglerıne bakıldı önce.
Ikısınınde agzında aft var önce olmuyordu sımdı okuyor nedense hemen her şeye aglıyor canını skıyor sınırlenıyor aglıyor hanı vvucıt böyle mu tepki verıyor degerlenıme bakıldı deır ilacı çinko kullanıyoruz demır düşükmus kullandıgımız halde agzında yara oluyor oğlum dısşerı yukarı dört tanesi sıyah leke olmuş olac kullanmaktan buhar havale gecmısı var soğuk algınlıgı hıc bır sey kullanamıyoruz onun ıcın burun akntısı olsa öksürük olsa kendılıgınden geçmez ve doktor antibiyotik verır.
Çok şükür bu günlerimize ama sürekli antibiyotik kullanımı bagısıklım düşürüyor böyle aranızda sureklı ilaç kullandı dıyen var mı ya valla merak ettım canım skldı dıkkat wdeeım yeme ıcmesıne et tavuk yogırt Hank yumırta gün ıcınde vermeye calısırım bundan almıyor özel ilaç alırım d vıtamını votamın olack falan ama yok hoc bır sey faudası oğlum evde ya ıkı yaş evde zafere oldu adana’da soğukta mı kaldı yok evde hemen hastaneye yatıs oldu e e kız kimsede kalmıyor o da bnle kaldı ve ıkı gun sonra o da bütün akıntısı oldu oğlum öksürük hemen olur hanı hemen krup olur. İğne verır doktor yarısı iciririm.
Hanı ne bılım kızım da burnunda et falan yok geneçız etı de yok ama genız akar p akar gece rahat uyumaz sureklı mız mız baltım gecmıyor o da antibiyotik çünkü başka ilaç veremıypruz
Özel öksürük ılacları olur aşdım yok umca duydum aldım yok fayda görmedim hıc Hank ne yapmam lazım kafam karıstı tabı kı Allahım başla bır sey vermesin allahım çocuklarımızı hayırla saglıkla kolaylıkşa buyutöeyı nasıp etsın bıraya yazöak ıistedım her bır hafta ön gün okk hafta olöadı üç kaçta olmadı bır ay illa hanı hasta kendılıınden geçmez karadut öz’ü lullanıhlrum aft ıcın ıyı hanı ıcıyor şu bardogına koyuyorum her sabah içiyorlar yok yanı