momuraz beş aylıksa zaten, 4. ay gitmemiş sadece. Bence götürün şimdi 5. ayda, çünkü ek gıda tadım v.s. başlanır yavaştan doktorunun yönlendirmesi ile. Zaten doktoruna düzenli size geleceğiz derseniz söyler birdahaki ay gelin diye, 6. aydan sonra bizim doktorumuz 9. aya kadar gerek görmemişti kontrole. 7 ve 8 ayda sağlık ocağında kilo, boy, baş çevresi bakıldı, o bilgileri paylaşmıştım doktoru ile. 9. ayda kan, idrar tahlilleri yapıldı, o muayenede de bir yaşta gelirsiniz demişti. Yani bebeğin durumuna göre de doktor zaten söyleyecek size, bir dahaki ay gelin, 15 gün sonra bir daha gelin v.s. gibi