Herkese merhaba, oğlum bir yaşına geldi. Bebek arabasında duran bir çocuk, arabamız da hafif tek elle katlayıp açıp rahat taşıyabiliyorum, çok yer de kaplamıyor. Bugün mağazada globber bisiklet gördük, biraz inceledim ama bana bebek arabasında duran çocuk için çok mantıklı gelmedi, bebek arabasindan çok farkı yok gibi, kararsız kaldım. Sizler kullanıyor musunuz, mutlaka alınmalı mı yoksa direkt ebeveyn kontrollü scooter mı mantıklı olur.