İlk doğumumda nişan geldiğinde gitmiştim gece 2ye doğru gidip sabah 11de doğurmuştum.Baya zor bir süreçti benim için.Sürekli açıklığı kontrol ediyorlar falan saat başı sancım çoktu.Özelde yapmıştım.İkinci doğumda yine gece 1.30da süreç başladı bu sefer bilinçli olduğum için sabah 5.30da hastaneye gittim, 6.30da doğumhaneye aldılar 8.30da doğurdum.Doktorum ebem hepsi mükemmel insanlardı, ama ben kendimi çok fazla kasıyorum ve ıkınmakta zorluk yaşadığım için kendim süreci zorlaştırdım.Kendime rağmen ama kolaydı.İlkinde ilk bir ay çok zorlandım yürürken, emzirirken, yatarken çok zorlanıyordum.İkincide doğum olup ayaklandım.Hatta ertesi gün eve geldigimde hiç doğum yapmamış gibiydim.İkinciyi devlet hastanesinde yaptım aşırı derecede memnun kaldım.