Tugba58 benim kızımda öle doktora gittik kan verdik biraz demir düşük cıktı takviye gbi başladılar birde kabızlık varmı benim kızım 3 günde bir kakasını yapardı ben normal diyodum doktor ilac verdi şimdi hergün yapmaya basladı ve yemekte yemeye başladı